LOGO KGHM



Jak mówić aby zostać usłyszanym? Media społecznościowe jako narzędzie pozytywnego postrzegania osób i projektów

Piąty, majowy zjazd Akademii Patriotyzmu to także spotkanie z Agnieszką Grybel-Szuber. Jego tematyka będzie kreowanie wizerunku poprzez jakże popularne dzisiaj narzędzie tj. media społecznościowe. Czy jest to łatwe, jak to skutecznie i zrozumiale robić? Na te pytania odpowie nasz gość. Agnieszka Grybel to z wykształcenia polonistka, wieloletnia dziennikarka Radia Kraków - regionalnej rozgłośni Polskiego Radia. Od kilku lat prowadzi w Krakowie własną agencję public relations. Doświadczenie w branży PR zdobywała jako kierownik biura prasowego, a później także rzecznik prasowy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. Tworzyła od podstaw strategie komunikacji medialnej w samorządach. Specjalizuje się w PR kryzysowym i komunikacji w social mediach. 


KGHM